Lepa z gubami ;)

Vedno znova se razburim, ko naletim na oglas, ki obljublja neumnosti kot “v desetih dneh mlajša za deset let.” Ali: “Zgladite gube in ponovno pridobite samozavest.” Kakšne traparije! Ponosna sem na svojih 38 let, niti najmanj si ne želim biti videti mlajša in počutim se bolj samozavestno kot kdajkoli prej.

Vendarle. Na potovanju čez lužo se nam je že tretji dan pokvaril fotoaparat in oddrvela sem v trgovino po novega. Moj enajstletni sin je rekel, da so najboljši tisti z visoko ločljivostjo, tako da sem izbrala takšnega. Ko me je mali fotografiral od blizu, je bil šokiran: “Mami, koliko gub imaš, stara si!” Razložila sem mu, da so gube nekaj lepega in da je v mojih gubah polno modrosti. Ni se povsem strinjal z mano, zato je bil zelo vesel, ko je na fotoaparatu odkril funkcijo “beautyface“, ki zabriše vse nepravilnosti na obrazu. “Poglej, kako lepa si zdaj!” je bil zadovoljen s svojo fotografijo.

Ko sem se vrnila domov, sem svojemu fantu hotela pokazati svoje gube. Pravzaprav ga ni preveč zanimalo, ampak se je potrudil in pritrdil, da res vidi nekaj. Če moški naših gub sploh ne opazijo – predvidevam, da nas raje gledajo drugam 😉 – zakaj želimo ženske tako radikalno poseči v naravni proces staranja in se za vsako ceno znebiti gub?

Seveda, tu nastopi kozmetična industrija s svojim agresivnim marketingom, ki nas skuša prepričati, da so gube nekaj slabega, da je ženska v zrelih letih komunalni odpadek in da ženska z gubicami nikakor ne more biti srečna. Podobna zgodba je s celulitom in ženskimi oblinami.

In potem nam ponudijo REŠITEV – v lični škatlici zapakirano juho toksičnih kemikalij, ki bodo čudežno zgladile našo polt. Pravzaprav nam ne skušajo prodati kreme – tista lična škatlica predstavlja SAMOZAVEST, PRIVLAČNOST, ZAPELJIVOST…

Na tržišču se vsak dan pojavljajo nove kreme, bolj učinkovite in gubam bolj nevarne. Ampak – kdaj bodo že naredili kremo, ki bo ZARES delovala in zgladila te gube? Nikoli. Kozmetična industrija bi propadla, saj bi ženske nehale kupovati zaboje krem in preizkušati vedno nove, v upanju, da le najdemo pravo.

Sem punca z vasi, nikoli se nisem posebej ukvarjala s svojo zunanjostjo. Ko sem se v svojih dvajsetih preselila v New York, sem se prvič zavedla pomena lepote in mladosti. Ko sem se prijavila za službo hostese, je gospod, ki me je intervjuval, pripomnil, da nisem več tako mlada. “Saj imam šele 25 let,” sem rekla. “Sorry, too old for this position.

Ko sem delala v recepciji kozmetičnega salona mi je šefica, ki se je poročila s 35 let starim Maročanom, zabičala: “Nikomur ne povej, da imam že 50 let.” No, sodelavke so mi že pred tem povedale, da je bila gospa že večkrat pod kirurškim nožem in da se bliža svojemu sedemdesetemu rojstnemu dnevu.;)

Z naravno kozmetiko se nisem začela ukvarjati zato, da bi odkrila magično formulo lepote. No, vendarle se je zgodilo tako – odkrila sem magično formulo lepote, vendar ne zunanje lepote, temveč tiste lepote, ki žari od znotraj. Preko povezovanja z naravo in nabiranja rožic za naše kremce se ženske povezujemo s svojim bistvom, s svojo notranjo lepoto, z materjo Zemljo.

Ah, ne morem opisati navdušenja v očeh svojih udeleženk, ko mi razlagajo, kako so naredile svojo prvo kremo ali kako čudovito se je razvil njihov parfum …

Seveda me na delavnicah pogosto sprašujejo, katere sestavine so najbolj učinkovite proti gubam. Punce si hitro zapisujejo: kadilna bosvelija, rožni les, labdanum, vrtnica, eterično olje korenčkovih semen, olje šipkovih plodov … Ob tem poudarim, da lahko z naravnimi sestavinami ublažimo proces staranja in izboljšamo tonus naše kože, vendar procesa staranja ne moremo ustaviti. Staranje je naravni proces in če izdeluješ naravno kozmetiko, moraš biti pripravljen sprejemati tudi proces staranja.

Po horoskopu sem vodnarka in za vodnarje pravijo, da imamo revolucionarne ideje. Moja je, da bi nas mediji učili, naj bomo prijazni, sočutni in radodarni … In da bi kozmetična industrija ženskam sporočala, da smo lepe, kakršne smo.

No, dokler se to ne zgodi, pa lahko vsaka ženska naredi revolucijo v sebi in ne dovoli kozmetični industriji, da ji postavlja pravila lepote.

Takole pravi meni ljuba Audrey Hepburn: “Za lepe ustnice govori prijazne besede. Za lepe oči išči dobro v ljudeh.”

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja